4 Haziran 2011 Cumartesi

Açılışı Yaptık

Maç güzel bir atmosferde başladı.Klasik beşimiz sahadaydı.Daha 2 dakika dolmadan Oğuz'un 3 faul alması ilk başta tedirginlik yarattı bende ama May geldigi günden beri ilk kez bu kadar katkı verdi tabii Kaya'nın aldıgı ribauntları da unutmamk lazım katkısı coktu onunda.Sayı anlamında katkı vermeyen yoktu herkes bir şeyler üretti savunmada biraz Sarunas aksasada onuda takım arkadasları idare etti.Beni en çok etkileyen oyuncu Emir oldu.İnanılmaz yönetti takımı 2. ve 3. çeyrekte her verdigi pas alda at tarzındaydı komple bir oyuncu tebrik ediyorum kendisini.

GSCC için söylenecek pek bir sey yok aslında çabuk çözüldüler arada gercekten büyük bir fark var iki takım arasında tek silahları hızlı hucumlarla rakibi oyun düzeninden çıkarmak Fenerbahce de buna pek izin vermedi.

2.maç Pazartesi günü yine buna benzer bir maç bekliyorum.Seride 4-1 gibi bir şey olur.Oyuncularımı kutluyorum diger maçlarda basarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder