24 Ağustos 2011 Çarşamba

Çekilin Lütfen !





"Şu anda Fenerbahçeliler'in çoğunluğu böyle düşünüyor. Ben, Aziz Yıldırım tutuklandığından, şike soruşturması açığa çıktığından bu yana böyle düşünüyorum. Fenerbahçe için büyüklük artık yok olmaktır;
"Devler Ligi'nde yoksam, annemizin liginde de yokum" demektir.
"Ortalığı karıştırdım, kusura bakmayın, siz kendiniz takılın, beni unutun" sözlerini yürekten söyleyebilmektir.
"Ezeli rakibim ebedi dostum kendini mutlu hissedecekse, ben engel olmayım" yüce gönüllülüğünü göstermektir.
"Bundan böyle anti-Fenerbahçeliler 'Amacımız Türk futbolunu temizlemek' derken buna kendileri bile inansın diye" üzerine en temizleyicisinden tuzruhu dökmektir.
"Kendiniz seçtiniz, 'Fenerasyon başkanı' dediniz; aha dün 'İddianameyi bekleyeceğiz' demişti, bugün 'güle güle' diyor; o zaman adı artık 'GeSeRasyon' olsun" mavrasını yapmaktır.
Alex'in beynini, Gökhan'ın ciğerini, Lugano'nun terini de içine koyup 18 şampiyonluk kupasını ilgili yerlere iletilmek üzere Federasyon'un kapısına bırakmaktır.
"Mazallah, 'Uluslararası Kürek Federasyonu' da durumdan kıllanıp 'son yarışta bunların küreği uzundu' diyebilir, Türkiye'yi suda yakabilir, başka kürekler solmasın" diyerek Türkiye şampiyonu bayan ve erkek kürekçilerin küreklerini elinden alıp uluslararası turnuvalara katılmalarını engellemektir.
"Taurasi'nin yaptığı doping bulaşıcıymış, şampiyon kızlarımızın hepsinde o maddeye rastladık, onları da Galatasaray'a verelim" diyerek basketbol şubelerini de kapatmaktır.
Aslında amatör branşların hepsini 'gelecekte bu çocuklar mutlaka şike yapar' endişesiyle, tarihe gömmektir.
**
Cumhuriyet mi, orasını bilemem. Ama Fenerbahçe Türkiye'nin en büyük, en hareketli topluluğudur.
O topluluk, 3 Temmuz'dan bu yana başkanının arkasında duruyor; futbol meleği gibi davranan geri kalanların ataklarına büyük bir dirençle karşı koyuyor.
Ama şimdi, çok daha radikal bir alma, "Öyleyse ben Türkiye'nin önünü açayım" diyerek, kendini feshetme zamanı.
Bir şey olmaz! Siz hiç aldatıldım diye aşkından vazgeçen bir aşık gördünüz mü? Fenerbahçe böyle bir aşk işte.
Üstelik en yüksek ses, sessizliğin sesidir..."


Lanet olsun bu siyasi oyunlara bir el atmadıgınız ora kalmıştı tebrikler onuda boka sardınız.Adamlarında başkanı yargılanıyor onlar nasıl katılıyorlar oraya onu anlamıyorum.Tebrik ediyorum MAA seni bunları bu taraftar unutmayacak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder