20 Mayıs 2010 Perşembe

Artık Birleşme Zamanı



Yine beklenen final geldi. Bu sefer diger 3 seneye göre favori efes pilsen geçen sene ki seriyi asker oldugum için seyredememiştim zaten 2-0 dan evinde 3 maç verip kaybedersen keşke seyretseydim diyemiyorum.
Maça gelirsek efes pilsen yonetimine bir eleştiri ile başlıyorum acaba bumu basketbola katkı maç biletleri 34 lira ! neden acaba gerçi taraftarlarınıza bedava davetiye ile kendi açınızdan sorun yok tek amaç fenerbahce taraftarı gelmesin mi gerçi yine geleceklerini sanmıyorum ama sizin yaptıgınız durumunda hoş görülen bir tarafı yok.
Fenerbahçenin en buyuk avantajı Ukiç olacak ne ender ne kerem onunla baş edemez kenarda kaldıgı surede yerine giricek olan Mrsic ya da Greer guard olarak oynarsa o zamanlarda yapacakları katkı çok onemli burayı merakla bekliyorum.Ömer savunmada süper hucumda cok istikrarsız oldugu için ne yapar diyemicem .Kinsey de aynı şekilde cok istikrarsız bunlar tamamen soru işareti birde ayhan şahenk de zaten kotu hucum ediyoruz oldum olası bu da biraz kafamı kurcalıyor.Pota altında Mirsad ile Oğuza güveniyorum zaten efesin 4 numarada kimi oynatacak o da ilginç olacak nachbar ile thornton orda hiç bir şey yapamaz belalımız shumpert buyuk ihtimal oynayacak 4 numarada Mirsadın biraz gayretli olması şart.1 maç kazanmamız şart burada olursa ilk maç olur kanısındayım .
Taraftarada bir şeyler istiyorum kime bu tepki tanjevic artık yok cubukluya destek vermenin zamanı gelmedi mi sizce ? Ülkenin tamamı karşımızda dururken birlik olmaz vakti değil mi ? Yine onlar efesi destekleyecek ama biz yine her zaman ki gibi Fenerbahçemizi destekleyecegiz ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder