24 Kasım 2010 Çarşamba

Tau-Sel =)




 Taurasi gibi bir oyuncumuz oldugu için bence çok ama çok şanslıyız.Senelerdir hep F-4'e bir adım kala karşımıza o çıkıyordu.Hele geçen sene Caferağa'da attıgı 38 sayıyı unutmak mümkün mü ? Bugun ilk yarı oynadıgı oyunu görünce dedim bu sefer bu kupa bizim olacak savunmada harika hucumuna soyleyecek tek bir kelime bile yok son saniye yarı sahadan attıgı baskette işin kaymağı oldu harikasın Diana daha çok başarılar kazanacagız seninle...

 

 ve Birsel bu sezon Harakova'nın gelmesi ile süreleri biraz azalmıştı ama o kadronun asıl oyun kurucusu oldugunu bugun bir kez daha gosterdi son periyot attıgı 2 tane 3'lük dışında aldıgın kritik ribauntlar ve yaptıgı asistler inanılmadı canı gönülden kutluyorum.Taurasi'nin gelmesi her oyuncuyu etkilemiş bence  Birsel'in orta sahadan attığı üçlükle belli oldu.Darısı Güiza'nun başına Niang'dan bişiler kaparsın artık =)Bugun Taylor ile ilk yarı Matovic'i begendim savunma ritmi giderek artıyor bu takımı durdurmak çok daha zor bundan sonra.

Kızlarımı kutluyorum hafta sonu Galatasaray maçında başarılar diliyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder